ycxg

Stronger Yuancheng: Venite di novu

U 15 d'ottobre, a 126a Fiera di Canton hà iniziatu cum'è prevista.Yuancheng Auto Accessories Manufacturer CO.,LTD apparsu novu aspettu cù una linea di prudutti novi.

L'innovativa serie di parasole cambiante di culore è di coperta di volante, a serie classica di parasole più venduti, a nova serie di frigoriferi di vittura, a serie di tenda di tettu di moda, ecc.

Ingressu à a cabina di Yuancheng, vi vede l'area di produttu all'apertu induve i frigoriferi di e vitture novi sò posti.À l'entrata ci hè un mudellu di tenda automatica chì attrae i visitori.Ciò chì accantu à l'area di prudutti esterni hè l'area di i prudutti interni di a vittura.Parechji venditori mostranu à i clienti funzioni di i prudutti.

hrt (1)

In a fase 1, l'ospiti anu apprezzatu assai a prestazione superiore è l'affidabilità di u frigorifero di vittura Yuancheng.I prudutti interni, cum'è u parasole è a tappa di u volante, sò fatti di tela camaleonte chì presenta un effettu culurita abbagliante sottu a influenza di a luce o di a temperatura.Questu hè un pruduttu tradiziunale chjaru, ma Yuancheng face brilla in un disignu unicu.

hrt (2)

In a fase 3, Yuancheng hà dimustratu a tenda di tettu aghjurnata utilizendu un novu tessulu traspirante, ligeru è resistente à i UV, chì hè più ligeru in pesu è megliu in rendiment.Inoltre, Yuancheng hà capitu rapidamente i feedback di marketing è hà migliuratu l'esperienza generale di u cunsumadore aghjustendu a finestra di a tenda.

hrt (3)

Cù i novi prudutti lanciati, Yuancheng hà guadagnatu una grande popularità in questa Fiera di Canton.U stand di Yuancheng era sempre affollatu è i prudutti sò stati assai ricunnisciuti, attraendu clienti novi è vechji per vene per discussione è cumunicazione.

"In u futuru, continueremu à travaglià più duru è à cuntinuà à investisce in R&D, è strivemu per diventà una marca glubale di l'internu di l'auto è i prudutti di turismu è di divertimentu per l'esterno.", secondu Xu Mengfei, presidente di Yuancheng.


Tempu di pubblicazione: 05-novembre-2020